Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/08/tutorial-untuk-blog-letak-facebook.html#ixzz1XugggvMe Under Creative Commons License: Attribution

Saturday 6 August 2011

menteri buih,DAP pulak yang yang naik kan harga barang hihihi!!!!




kenal kan sape nie...








Kedai 1Malaysia ada di seluruh Malaysia ker? Kenapa kerajaan tak kawal semua harga barangan sepanjang tahun, bukan masa musim perayaan je?
Di Labuan tiada minyak masak murah, yang mahal ada laa... Rakyat Labuan sampai terpaksa beli di Kota Kinabalu, itu pun dicatu .... Sudah-sudah lah tu menipu rakyat. Kami dah letih ditipu oleh media yang tidak adil, dan tidak profesional..

video ni menjatuhkan maruah melayu sendiri... bodoh sangat ke orang melayu ngan hujah ni pun boleh terpadaya.... satu lagi mamat bangla dalam video mesti dah dapat warganegara dan dah daftar kat spr juge.... satu lagi takkan kerajaan lebih berkuasa dari DAP sampai tak boleh control ekonomi dan negara.......... orang lain punya salah tunding kat orang lain lak... lontar batu sorak tangan..... kemonnnn org melayu jgn terpadaya dengan hujah2 sempit dan tak mebina org melayu


disgusting BN...what else fucking thg u cant do? this video can only cheat those less educated, dun forget the ppl walk on 709 is much educated. we know the future hold by whose hand.

bila aku fikirkan makna kerajaan memang takde kuasa tentang isu harga barang!!!
memang lawak la video ni...aku dah boleh agak ape pandangan korang tentang ni semua

bila kuasa digenggaman mereka lupa bahawa rakyat yang memilih mereka berkerja untuk rakyat

2 comments: