Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/08/tutorial-untuk-blog-letak-facebook.html#ixzz1XugggvMe Under Creative Commons License: Attribution

Wednesday 17 August 2011

undi pos yang tidak bersih



Hari ini kita dapat 1 lagi maklumat tentang undi pos yang selama ini amat lah diragui kerana ketidaktulusan yang dilakulan oleh pihak-pikah tertentu dan disokong pula oleh SPR,Bekas tentera dakwa mengundi 'sampai lenguh',mengapa perkara seperti ini masih lagi berlaku ?adakah kertas undi tersebut telah di tandakan awal-awal?


pengakuan dari bekas-bekas tentera


Mereka ini duduk berterabur di serata negeri. Mana ada masa untuk balik ke kem," katanya lagi yang berkata anggota tentera telah menerima arahan melalui perintah tetap supaya tidak terlibat dalam politik.

"Kita tidak ambil penting sangat apa yang kita buat itu. Bila ada gelombang BERSIH, barulah kita ada kesedaran,

"Tapi saya tidak ingat berapa sebab nak cepat," katanya lagi yang menganggarkan jumlah yang ditanda itu didakwa tidak lebih daripada 100 kertas undi.

Pandangan dari rakyat: 

PENIPUAN DEMI PENIPUAN TERBONGKAR, BANYAK LAGI YANG AKAN MUNCUL. INI LAH YANG TERJADI WAHAI RAKYAT , BUKA KAN MATA , MARI KITA PERANGI PENIPUAN.

Mcm mana SPR..... TAK MAHU lg ke tengok-tengok dan ubah cara pengundian Tentera tu.... Kalau perlu pindaan Undang-Undang bawa ler kpd Kerajaan untuk di bawa ke Parlimen....

Adakah ini jugak suatu agenda untuk menjatuhkan kerajaan? Bekas-bekas2 perajurit sendiri telah mengaku mereka di kerah untuk menanda undi post.ternyata dari hari ke sehari agenda jijik tampuk pemerintah tercabul dengan sendiri, tahniah buat mereka Berani kerana benar.harap selepas ini warga.
ATM lebih ikhas Dan jujur dalam menjalankan tugas.I AM FIGHT FOR JUSTICE.

Klu tak menurut perintah dr pegawai pemerintah maka tindakan yg keras akn dikenakn kpd mana2 anggota atau pegawai tentera yg enggan berbuat demikian spt dihadapkn ke mahkamah tentera(court marshall), tindakan tatatertib, digantung tugas dan yg paling ringan ditukarkn ke tempat2 yg trpencil dan jauh dr keluarga. Itulah realiti yg terpaksa dihadapi oleh sebahagian anggota tentera dlm bab2 undi pos ni.(ini yang bahaya ni )

kesian mereka2 ini, niat berjuang untuk negara telah dimanipulasikan pula utk kepentingan pihak tertentu! kalau lenguh tangan mengalas senjata dimedan perang masyaallah byk sekali pahalanya tu, nasib baik boleh dpt syahid, tapi kalau lenguh tangan pangkah undi aduhh sedihnya



DIMANA KITA MASIH LAGI TIADA KEBEBASAN UNTUK BERSUARA,
YANG BERANI MENENTANG PASTI AKAN DIHANTUI BEBANAN
KINI RAKYAT SEDAH JELAS DENGAN KEADAAN SEBENAR,CUMA MASIH ADA LAGI YANG TIDAK MAHU FAHAM JUGA ADA YANG TIDAK MAHU MELIHAT,JANGAN JADIKAN RAKYAT SEBAGAI MANGSA UNTUK MENCAPAI KEJAYAAN,JUGA UNTUK MEMPERTAHANKAN SESUATU YANG PERLU DI KONGSI BERSAMA.




Anak Malaysia
lawan kembali


Comments
0 Comments
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/08/tutorial-untuk-blog-letak-facebook.html#ixzz1XugUHoZT Under Creative Commons License: Attribution

0 comments:

Post a Comment