Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/08/tutorial-untuk-blog-letak-facebook.html#ixzz1XugggvMe Under Creative Commons License: Attribution

Wednesday 24 August 2011

APE KE JADAHNYA NIE....Khir Toyo: Tiga menteri mahu saya dipenjarakan



BARU KO TAU LANGIT  TU CAM MANA 

  ADA PIHAK YANG MAHU SAYA D PENJARAKAN
DAH SEBAT,DAH TARAH SAMPAI GONDOL


SENYUMAN YANG PENUH BERMAKNA HIHIHI!!!!!


Kebodohan pemimpin!!!!

“Apakah mereka ini begitu besar boleh menguasai hakim perbicaraan? Saya tidak mahu percaya mereka berupaya mengarahkan hakim atau hakim akan mendengar arahan kumpulan ini,” tulis Dr Khir sambil menambah beliau masih percaya dengan kebebasan dan integeriti institusi kehakiman.

BARU ADA AKAL NK FIKIR CAM MANA NAK BUAT

“Kenyataan bahawa jika Khir Toyo dipenjarakan maka BN akan dapat kembali Selangor hanya menunjukkan kecetekan pemikiran pemimpin tersebut yang tidak memahami keseluruhan isu rakyat di Selangor. 

“Lebih daripada itu, ia menunjukkan kebodohan pemimpin ini seolah-olah majoriti rakyat Selangor tidak cerdik dan tidak boleh menilai fakta-fakta kes di mahkamah.

“Apakah pada hemat beliau rakyat Selangor secara majoritinya dungu, bebal dan bengap yang akan mengikut skrip sandiwara beliau?”

RAKYAT TAK LAH SEBODOH MANA YANG KAMU FIKIRKAN !!!!

Menurut Dr Khir, majoriti rakyat terutamanya di Selangor mahu melihat keadilan undang-undang ditegakkan tidak kira ia di pihak Umno mahu pun di pihak parti-parti lain.

BARU NAK NAMPAK KEADAILAN UNDANG2 BILA TERKENA BATANG HIDUNG SENDIRI,SELAMA INI KENAPA DIAM SAJA ???
===============================================
Dah terhantuk baru nk teradah.....ini lah akibatnya.
masa masyuk tak ingat dunia kamu sebat..jangan salahkana org lain, kamu sebagai pemimpim kene adil pada rakyat....amacam skang? mana orang kiri kana kamu....bila dah sesak baru lah ingat...
.
Bukan setakat 3 org jer yg nak kamu masuk penjara, kalau hendak tahu berpuluh-puluh ribu rakyat mintak kamu di bicarakan.Baru sedar sapa kawan sapa lawan, mase kapur duit rakyat sama2, sekarang mase kena dakwa kawan2 doa masuk jail pulak.....pity you!

KENYATAAN KHIR MENGUATKAN LAGI BETAPA INTITUSI KEHAKIMAN BEGITU MUDAH DIJUAL BELI OLEH MEREKA-keraJAAN-umNO-bN...
TETAPI, YANG JELAS SELURUH RAKYAT MAHUKAN KHIR DIPENJARA ATAU DIHUKUM MENGIKUT UNDANG2 DIATAS SEGALA PENYELEWENGAN BELIAU..



TEMPAT INI MENANTI KAMU


UNTUK JENAYAH KOLER PUTIH DI SINI TEMPAT NYA



MINDA MERDEKA

ANAK MALAYSIA 
LAWAN KEMBALI



                                           
Comments
0 Comments
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/08/tutorial-untuk-blog-letak-facebook.html#ixzz1XugUHoZT Under Creative Commons License: Attribution

0 comments:

Post a Comment