Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/08/tutorial-untuk-blog-letak-facebook.html#ixzz1XugggvMe Under Creative Commons License: Attribution

Friday 29 July 2011

BILA KATAK DAH MULA MEROYAN LAGI....

Dengan menegas rekod 'bersih' dalam kegiatan aktivismenya sejak 30 tahun lalu, Presiden Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA) Datuk Ibrahim Ali mendakwa semua bantahan terhadap cadangannya mewujudkan satu anugerah tajaannya, lahir daripada sikap cemburu terhadap pencapaiannya.

NONE"Sebab saya terlalu aktif menganjurkan banyak program, 
kadang-kadang dalam skop yang besar, terdapat sesetengah orang yang cemburu terhadap saya. 

"Itu sahaja, mereka cemburu dengan saya," katanya dalam wawancara eksklusif dengan stesen TV internet - eTV - minggu lalu.



KADANG-KADANG AKU PUN TAK FAHAM APA YANG DIA NAK SELAMA NIE!!!!!!! 


KALAU KAT TASIK TITIWANGSA AKU TAU LAH HIHIHI!!!!

1 comment:

  1. dia nak mintak simpati UMNO la tu. PRU 13 kan dah dekat!

    ReplyDelete